0,00 лв. 0
Любими

Цена за доставка за цялата страна - 6 лв.

Сертификат за качество

 

+359 889 345 488   Контакт с нас

 

 

0,00 лв. 0
Увеличете
Детско Спално Бельо Ранфорс, Качествена Материя 100% Памук и Красив Десен Желание
Детско Спално Бельо Ранфорс, Качествена Материя 100% Памук и Красив Десен Желание
Детско Спално Бельо Ранфорс, Качествена Материя 100% Памук и Красив Десен Желание

Детско Спално Бельо Ранфорс, Качествена Материя 100% Памук и Красив Десен Желание

4000009526
111,18 лв.
Описание
  • Дизайн: Спално бельо "Желание" е с нежен десен в розово и бяло, на звездички. Освен красив десен, комплектът притежава високо качество. Материята Ранфорс е мека, но устойчива, като задържа топлината през зимата и не запарва през лятото.
  • Спалният плик се закопчава с копчета
  • Долен чаршаф: Десенът на долния чаршаф е илюстриран на калъфките
  • Ултра мек, благодарение на изключителните качества на Ранфорс, 100% памук – тъкан, тъкънта е с до 4% свиваемост при правилна поддръжка. Гарантирана устойчивост на цветовете.
  • Перете и Гладете само на препоръчителната температура, за да гарантирате дълъг живот за Вашето Спално Бельо.
  • Ако имате въпроси – не се колебайте да се свържете с нас на info@dilios.bg
 
Размери:

За спалня – 5 части:

  • Долен чаршаф – 1бр.- 220/240
  • Спален плик – 2бр. – 150/215
  • Калъфка – 2бр. – 50/70

** Снимката е илюстративна и е възможно разминаване в тоновете и цветовете.

Цена за доставка за цялата страна - 6.00 лв.

Доставка

Поръчаните стоки се доставят експресно до всяка точка на България с куриерска компания СПИДИ.

Цената на доставката е с фиксирана стойност - 6 лева. Тя не се влияе от теглото и обема на доставяната стока, както е без значение, дали стоката ще бъде до офис на куриерската фирма или до Ваш адрес. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката.

При поръчки на едро доставката е по договаряне!

Срок за доставка:

- 1 / 2 работни дни в рамките на град София при поръчка направена през официални работни дни. Поръчка направена през почивни или празнични дни се изпраща в първия работен ден.
- 2 / 3 работни дни за територията на страната при поръчка направена през официални работни дни. Поръчка направена през почивни или празнични дни се изпраща в първия работен ден.

Всяка пратка се доставя с опция "Преглед преди плащане".

Не се изисква потвърждение на поръчката по телефон от служител на DILIOS. Ще получите известие за пратка от куриер на СПИДИ.

Dilios не обединява и не редактира поръчки. Те се обработват и изпращат, само във вида пуснати от клиента.

Приятно пазаруване в DILIOS!

Връщане и замяна

Право на рекламации и връщане на закупени стоки:


- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването им.

- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие в размера, десена или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановяват на клиента по банкова сметка в 30 дневен срок.

- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.

 - В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.

- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.

 - На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. 

 - Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.

 

 

Споделете
Изпратете ни запитване: