0,00 лв. 0
Любими

Сертификат за качество

 

+359 889 345 488   Контакт с нас

 

 

0,00 лв. 0
Увеличете
Качествено Спално Бельо 100% Памук Ранфорс КАЯ, за Единично Легло
Качествено Спално Бельо 100% Памук Ранфорс КАЯ, за Единично Легло

Качествено Спално Бельо 100% Памук Ранфорс КАЯ, за Единично Легло

4000016702
48,80 лв.
Описание
  • Един от Любимите ни Комплекти Спално Бельо, който сякаш е създаден да внася уют и топлина във всеки дом
  • Традиционно закопчаване с тик так копчета на Плика за Завивка
  • Долен чаршаф: Сив Едноцветен
  • Гарантирана Мекота и Устойчивост на Цветовете. Изработен от Ранфорс, отличаващ се със здравина и ниска свиваемост
  • Перете и Гладете само на препоръчителната температура, за да гарантирате дълъг живот за Вашето Спално Бельо. Гарантирана устойчивост на цветовете.
    care symbols
  • Ако имате въпроси – не се колебайте да се свържете с нас на info@dilios.bg
 
Размери:

За единично легло 3 части:

  • Долен чаршаф – 1бр. – 150/220
  • Спален плик – 1бр. – 150/215
  • Калъфка – 1бр. – 50/700
 

** Снимката е илюстративна и е възможно разминаване в тоновете и цветовете.

Цена за доставка за цялата страна - 6.00 лв.

Доставка

Поръчаните стоки се доставят до всяка точка на България, на посочен от клиента адрес или до офис на СПИДИ.

- До 2 работни дни за налични продукти на склад, до 3 работни дни за всички останали продукти за територията на София с куриерски услуги СПИДИ;
- До 3 работни дни за налични продукти на склад, до 4 работни дни за всички останали продукти за територията на страната с куриерската услуги СПИДИ.

Цента на доставката за София и страната е 6 лева. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката.

Dilios не обединява и не редактира поръчки.Те се обработват и изпращат, само във вида пуснати от клиента.

Приятно пазаруване в DILIOS!

Връщане и замяна

Право на рекламации и връщане на закупени стоки:


- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването им. Желателно е да се изпрати и снимка на дефекта/повредата. 

- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. В този случай разходите по доставката са за сметка на клиента. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановяват на клиента по банкова сметка в 30 дневен срок.

- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.

 - В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.

- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.

 - На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. Не могат да бъдат върнати артикули по индивидуална поръчка с размери, подадени от клиента, отговорността за подадените размери е на клиента.

 - Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.

 

 

Споделете
Изпратете ни запитване: