0,00 лв. 0
Любими

Цена за доставка за цялата страна - 6.96 лв.

Сертификат за качество

 

+359 889 345 488   Контакт с нас

 

 

0,00 лв. 0
Увеличете
Хавлиена Кърпа 50/90 см, 100% Микропамук, Пастел ЗЕЛЕНО
Хавлиена Кърпа 50/90 см, 100% Микропамук, Пастел ЗЕЛЕНО

Хавлиена Кърпа 50/90 см, 100% Микропамук, Пастел ЗЕЛЕНО

1000014666
10,91 лв.
Описание

Хавлиени Кърпи за баня "Пастел", притежават всички необходими качества на добрата кърпа за баня : висока плътност, отлична попивателна способност, нежна мекота и красив десен в меки, пастелни цветове.

Състав: 100% микропамук, 550 г/м2

Размери: 50х90 см

 

** Снимката е илюстративна и е възможно разминаване в тоновете и цветовете.

 

 
Доставка

Поръчаните стоки се доставят експресно до всяка точка на България с куриерска компания СПИДИ.

Цената на доставката е с фиксирана стойност - 6.96 лева. Тя не се влияе от теглото и обема на доставяната стока, както е без значение, дали стоката ще бъде до офис на куриерската фирма или до Ваш адрес. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката.

При поръчки на едро доставката е по договаряне!

Срок за доставка:

- 1 / 2 работни дни в рамките на град София при поръчка направена през официални работни дни. Поръчка направена през почивни или празнични дни се изпраща в първия работен ден.
- 2 / 3 работни дни за територията на страната при поръчка направена през официални работни дни. Поръчка направена през почивни или празнични дни се изпраща в първия работен ден.

Всяка пратка се доставя с опция "Преглед преди плащане".

Не се изисква потвърждение на поръчката по телефон от служител на DILIOS. Ще получите известие за пратка от куриер на СПИДИ.

Dilios не обединява и не редактира поръчки. Те се обработват и изпращат, само във вида пуснати от клиента.

Приятно пазаруване в DILIOS!

Връщане и замяна

Право на отказ от покупка в 14 дневен срок от датата на получаване:

  1. Срокът, в който можете да върнете стока е 14 дни от датата на получаването ѝ.
  2. Връщането на артикули е за Ваша сметка с изключение на производствен дефект/рекламация.
  3. Стоки, върнати без приложен формуляр за връщане, не се обработват и по тях не се възстановяват суми.
  4. Задължително условие е, стоката да е в първоначален търговски вид и да не е използвана.
  5. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.
  6. Стока, закупена от електронния магазин dilios.bg, НЕ може да бъде върната във физически магазин.
  7. Сумата за върната стока се възстановява ЕДИНСТВЕНО по банков път в 14-дневен срок след получаването ѝ.
  8. Не се приемат изпратени стоки с наложен платеж. Такива пратки ще бъдат отказвани и връщани към подателя.
  9. Не се приемат стоки изпратени с различна куриерска фирма от Спиди. Такива пратки ще бъдат отказвани и връщани към подателя.
  10. Връщането на стоки се осъществява в избран от Вас офис ЕДИНСТВЕНО на куриерска компания Спиди.
  11. DILIOS не заменя артикули. Можете да направите нова поръчка.

Рекламации:

  1. На рекламация подлежат всички стоки, които:
    - имат производствен дефект
    - несъответствие в поръчания размер
    - сгрешен десен или продукт
    ВАЖНО: Снимките, които представят продукта са илюстративни и е възможно да има разминаване в тоновете и цветовете според персоналните настройки на всяко устройство. Не се приемат такива рекламации.
  2. Всички поръчки се изпращат с опция преглед и при установено несъответствие, клиентът може да откаже поръчката още при получаването ѝ.
  3. В случай на производствен дефект или несъответствие в поръчания размер, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок) или да поиска замяна като разходите по доставката са за сметка на магазина.
  4. При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (формуляр за връщане и фактура).
  5. Задължително условие е, стоката да е в първоначален търговски вид и да не е използвана.
  6. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.
  7. На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. 
  8. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. При установен производствен дефект или несъответствие с продукта/десена, право на рекламация има основния поръчител/платец.
  9. При несъответствие или дефект, моля, свържете се с нас на info@dilios.bg

Изтеглете формулярът ни за връщане от тук. 

 

Споделете
Изпратете ни запитване: