0,00 лв. 0
Любими

Цена за доставка за цялата страна - 6 лв.

Сертификат за качество

 

+359 889 345 488   Контакт с нас

 

 

0,00 лв. 0
Увеличете
Памучна Покривка за Легло в Нежно Лилаво - СИЕСТА,100% Памук, 220/230 см.
Памучна Покривка за Легло в Нежно Лилаво - СИЕСТА,100% Памук, 220/230 см.

Памучна Покривка за Легло в Нежно Лилаво - СИЕСТА,100% Памук, 220/230 см.

1000020589
57,70 лв.
Описание
  • Качествена Мека Покривка за Легло, която внася Уют и Топлина във всеки интериор
  • Мека материя, изработена от 100% висококачествен Памук
  • Семпъл, Едноцветен дизайн в нежен Лилав цвят 
  • Материал: 100% Памук
  • Размер: 220/230 см. 
  • Тегло: 0,800кг.
  • Комбинирайте с комплект калъфки от същата серия за завършен вид на спалнята
  • Можете да използвате като Покривало за Легло или като Декоративно Одеяло докато гледате филм пред телевизора

 

Доставка

Поръчаните стоки се доставят до всяка точка на България, на посочен от клиента адрес или до офис на СПИДИ.

- До 2 работни дни за налични продукти на склад, до 3 работни дни за всички останали продукти за територията на София с куриерски услуги СПИДИ;
- До 3 работни дни за налични продукти на склад, до 4 работни дни за всички останали продукти за територията на страната с куриерската услуги СПИДИ.

Цента на доставката за София и страната е 6 лева. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката.

Всяка пратка се доставя с опция "Преглед преди плащане".

Dilios не обединява и не редактира поръчки.Те се обработват и изпращат, само във вида пуснати от клиента.

Приятно пазаруване в DILIOS!

Връщане и замяна

Право на рекламации и връщане на закупени стоки:


- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването им.

- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие в размера, десена или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановяват на клиента по банкова сметка в 30 дневен срок.

- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.

 - В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.

- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.

 - На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. 

 - Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.

 

 

Споделете
Изпратете ни запитване: