Памучно спално бельо РИО на райе в синьо, 3 части
4000021171- Мъжко Спално бельо Рио с моедерен син цвят е подходящ подарък за мъж. Със своето съвременно излъчване и модерна визия, ще се впише във всеки интериор, като му придаде стилен завършек. Дизайнът на райе, ще подсили естетическия вид на помещението.
- Спалният плик се закопчава с копчета.
- Долен чаршаф: тъмно сив
- Калъфките изобразени на снимките са примерни. Тъй като са възможни няколко комбинации съобразно десена, във всеки комплект са опаковани на произволен принцип и е възможно да има разминаване с посочените.
- При употреба, спазвайте препоръките на производителя, прилежащи към Всеки Комплект Спално Бельо.
- Произведено в България.
- Състав: 100% Памук Ранфорс 57нишки/см2
Размери за Мъжко Спално бельо - 3 части:
- Плик - 150/215 - 1бр.
- Долен чаршаф - 150/220 - 1бр.
- Калъфка - 50/70 - 1бр.
** Снимката е илюстративна и е възможно разминаване в тоновете и цветовете.
Поръчаните стоки се доставят експресно до всяка точка на България с куриерска компания СПИДИ.
Цената на доставката е с фиксирана стойност - 6 лева. Тя не се влияе от теглото и обема на доставяната стока, както е без значение, дали стоката ще бъде до офис на куриерската фирма или до Ваш адрес. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката.
Срок за доставка:
- 1 / 2 работни дни в рамките на град София при поръчка направена през официални работни дни. Поръчка направена през почивни или празнични дни се изпраща в първия работен ден.
- 2 / 3 работни дни за територията на страната при поръчка направена през официални работни дни. Поръчка направена през почивни или празнични дни се изпраща в първия работен ден.
Всяка пратка се доставя с опция "Преглед преди плащане".
Не се изисква потвърждение на поръчката по телефон от служител на DILIOS. Ще получите известие за пратка от куриер на СПИДИ.
Dilios не обединява и не редактира поръчки. Те се обработват и изпращат, само във вида пуснати от клиента.
Приятно пазаруване в DILIOS!
Право на рекламации и връщане на закупени стоки:
- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването им.
- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.
- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие в размера, десена или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановяват на клиента по банкова сметка в 30 дневен срок.
- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.
- В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.
- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.
- На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.
- Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.