Спален комплект, ЛИБЪРТИ ЧЕРЕН
18722536145Нормална цена: 85,70 лв.
Special Price 39,90 лв.
Спален комплект от Памучен сатен - 82 нишки/см2, 100% памук, свиваемост 4%
Памучният сатен е материя, изработена със специална тъкачна сплитка и фина обработка, която му предава специфична мекота и нежност. Характеризира се с голямата здравина и малка свиваемост.
Изработен по технологията реактивен печат, която е най-качествената технология на печат/багрене. Характеризира се с по-голяма устойчивост на цветовете при пране и сухо триене.
Единичен спален комплект
Долен чаршаф 150х240 - 1 бр.
Торба 150х215 - 1 бр.
Калъфка 50х70 - 1 бр.
Двоен спален комплект
Долен чаршаф 240х250 - 1 бр.
Плик 200х215 – 1 бр.
Калъфка 50х70 – 2 бр.
Макси Пет Части
Долен чаршаф 240х250 - 1 бр.
Плик 150х215 – 2 бр.
Калъфка 50х70 – 2 бр.
** Снимката е илюстративна и е възможно разминаване в тоновете и цветовете.
Цена за доставка за цялата страна - 6.00 лв.
При поръчки над 100 лв. - безплатна доставка.
Поръчаните стоки се доставят до всяка точка на България, на посочен от клиента адрес или до офис на СПИДИ.
- До 2 работни дни за налични продукти на склад, до 3 работни дни за всички останали продукти за територията на София с куриерски услуги СПИДИ;
- До 3 работни дни за налични продукти на склад, до 4 работни дни за всички останали продукти за територията на страната с куриерската услуги СПИДИ.
Цента на доставката за София и страната е 6 лева. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката. При поръчки над 100 лв. доставката е безплатна за територията на България.
Dilios не обединява и не редактира поръчки.Те се обработват и изпращат, само във вида пуснати от клиента.
Приятно пазаруване в DILIOS!
Право на рекламации и връщане на закупени стоки:
- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването им. Желателно е да се изпрати и снимка на дефекта/повредата.
- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. В този случай разходите по доставката са за сметка на клиента. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.
- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановяват на клиента по банкова сметка в 30 дневен срок.
- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.
- В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.
- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.
- На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. Не могат да бъдат върнати артикули по индивидуална поръчка с размери, подадени от клиента, отговорността за подадените размери е на клиента.
- Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.