0,00 лв. 0
Любими

Цена за доставка за цялата страна - 6 лв.

Сертификат за качество

 

+359 889 345 488   Контакт с нас

 

 

0,00 лв. 0
Увеличете
ВЪЗГЛАВНИЦА ЗА БЕБЕ, ПАМУК, 30/40 СМ.
-20%

ВЪЗГЛАВНИЦА ЗА БЕБЕ, ПАМУК, 30/40 СМ.

4000018761

Нормална цена: 11,20 лв.

Special Price 8,96 лв.

Описание
  • Възглавница за Бебе, изработена от 100% памук ранфорс, сертифициран със сертификат за безопасност и безвредност на материалите.
  • В първите месеци, след раждането бебетата нямат нужда от възглавница, но това се променя с тяхното порастване. На възраст от 18 месеца Вашето бебе вече има нужда от Възглавница за Бебе. Нашето предложение за бебешка възглавничка ще допринесе за комфорта му по време на сън, благодарение на памучния лицев плат и мекия пълнеж от силиконов пух.
  • Размер: 30/40 см. 
  • Ниво на твърдостМека / Средна / Твърда
  • Височина: 8см. / измерена без натиск от най-високата точка/
  • Подвижен калъф: Не
  • Грамаж: 150 гр.
  • Състав:

    - Лицев плат: 100% Памук
    - Пълнеж: Силиконов пух, 100% Полиестер

 

Ако имате въпроси не се колебайте да се свържете с нас на info@dilios.bg

** Снимката е илюстративна и е възможно разминаване в тоновете и цветовете.

Цена за доставка за цялата страна - 6.00 лв.

Доставка

Поръчаните стоки се доставят до всяка точка на България, на посочен от клиента адрес или до офис на СПИДИ.

- До 2 работни дни за налични продукти на склад, до 3 работни дни за всички останали продукти за територията на София с куриерски услуги СПИДИ;
- До 3 работни дни за налични продукти на склад, до 4 работни дни за всички останали продукти за територията на страната с куриерската услуги СПИДИ.

Цента на доставката за София и страната е 6 лева. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката.

Всяка пратка се доставя с опция "Преглед преди плащане".

Dilios не обединява и не редактира поръчки.Те се обработват и изпращат, само във вида пуснати от клиента.

Приятно пазаруване в DILIOS!

Връщане и замяна

Право на рекламации и връщане на закупени стоки:


- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването им.

- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие в размера, десена или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановяват на клиента по банкова сметка в 30 дневен срок.

- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.

 - В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.

- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.

 - На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. 

 - Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.

 

 

Споделете
Ние ви предлагаме също
Изпратете ни запитване: