Безплатна доставка над 100 лв.

Сертификат за качество

 

+359 29 29 41 41   Контакт с нас

 

 

0

Контакти

Шоурум

 

Можете да ни откриете на адрес:

ул. Неделчо Бончев № 29

Шоурум -  от Вторник до Събота от 10:00 до 18:30 часа

гр. София 1528

42°40'33.0"N 23°24'05.5"E

Автобуси: 10, 14, 84, 384

Метро: Искърско шосе, Софийска света гора

Нуждаете се от помощ?                     

Свържете се с нас от понеделник до петък:

8:30-17:00 ч.

Тел.: +359 29 29 41 41
Моб. Тел.: 0889 345 488
 
E-mail: info@dilios.bg

 

   база

 

склад

 

контактна форма

Общи условия

I.Връщане и замяна

1.Право на рекламации и връщане на закупени стоки:


- В случай че Kлиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването им. Желателно е да се изпрати и снимка на дефекта/повредата. 

- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. В този случай разходите по доставката са за сметка на Клиента. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от Клиента.

- Транспортните разходи са за сметка на магазина, само в случаите на несъответствие или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановява на Клиента по банкова сметка в 30 дневен срок.

- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от Клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъответствие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.

 - В случай на производствен дефект, Клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.

- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.

 - На рекламация не подлежат стоки, за които Клиентът е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. Не могат да бъдат върнати артикули по индивидуална поръчка с размери, подадени от Клиента, отговорността за подадените размери е на Клиента.

 - Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основният платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера, Клиентът губи правото си на рекламация.

 

II. Тъкани и материали

Освен да предлагаме дизайнерски колекции и разнообразие от десени и цветови гами, фирмата ни държи изключително много на качеството на тъканите. Ние от Дилиос Ви предоставяме малко повече информация относно материалите, които използваме с грижа за вас.

Какво означава броя на нишките?

Използва се, за да се обозначи гъстотата на плетката при дадена тъкан. Броят нишки на квадратен сантиметър е мярка за качество, която се използва с текстилната промишленост. По-големият брой нишки е показател за плътността на тъканите.

Памучен сатен (82 нишки  см2/ състав 100 % памук)  – това е най-високият клас сред тъканите за спално бельо.Тъканта е характерна със специфична мекота, нежност и комфорт, изготвена от специално заздравени и обработени пенирани прежди, специална тъкачна сплитка (4/1-една нишка отдолу четири отгоре) и финиш обработка (наречена мерсализация - благодарение на нея сатена става пухкав и мек на допир и блестящ на светлина).

Все още някои възприемат сатена като хлъзгава и лъскава тъкан, което реално  е характерно само за изкуствените полиестерни сатенирани материи, които в студено време не задържат топлината, а при топло изпотява тялото, но не и за естествените тъкани от 100% памук.

Ако сте взискателни към вашия дом или хотел, искате вашето семейство или гости да се чувстват комфортно и приятно Ви препоръчваме луксозен комплект от 100% памучен сатен. С него със сигурност ще впечатлите всички.

Ранфорс (57 нишки см2 / състав 100% памук) – тъкан, отличаваща се с по-голяма мекота и здравина спрямо стандартните видове “хасета” предлагани на българския пазар. Разликата идва още в структурата на нишката, тя е усукана (рингова) прежда, което й придава по-голяма здравина и по-малка свиваемост. Спецификата на конструкцията: мека на допир, с малка свиваемост и голяма здравина.

Плосък печат - този начин на щампиране ни помага да разнообразим начина на структуриране на самите щампи, фигурите и елементите в тях. При този вид щампиране се постигат по-големи и ефектни образи върху плата.

Фото печат - това е щампа, при която се постига ефектът на реалния образ на фигурата, която искаме да изобразим. Самото име на технологията, която се използва подсказва какво точно постигаме с нея.Този печат е реално снимка, която се пренася върху плата.

Реактивен печат – е най-съвременната и качествена технология на печат. Характеризира се с по-голяма устойчивост на цветовете при пране. Използва се при наситените и ярки цветове - черно, червено, лила, оранжево  и др.

Реактивният печат осигурява по ярки и наситени цветове.

Производителите рядко използват “реактивен печат”, заради по-скъпите технологии, бои и по-високите крайни цени на изделията.

Продуктите и тъканите са тествани в БУЛГАРКОНТРОЛА АД и отговарят на всички изисквания по БДС.

*Десените в каталозите са патентовани и са изключителна интелектуална собственост на Артек-92 ООД. Всяко копиране или възпроизвеждане е нарушение на закона!

III. Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ САЙТ  НА DILIOS

 1. ПРЕДМЕТ

1.1. Настоящият документ представлява общите условия или условията на ползване на интернет платформа, качена на интернет сайт www.dilios.bg, които уреждат правилата за използването на сайта, включително сключването на договор за покупко-продажба от този електронен магазин.

 2. ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА

 2.1.    “АРТЕК-92” ООД, регистрирано в Агенцията по вписванията – Търговски регистър, ЕИК 130748285, със седалище и адрес на управление: гр. София,  ул. „Неделчо Бончев” №29,  с Идентификационен номер по ЗДДС: BG130748285, с банкова сметка при банка: УНИКРЕДИТ, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG10UNCR70001519631281, представлявано от Георги Валентинов Филипов - управител, с търговски адрес за кореспонденция: гр. София, ул. „Неделчо Бончев” №29, тел.: 02/9284351, факс: 02/9361204, e-mail адрес: office@artek-bg.com, притежател на правата върху търговската марка „ДИЛИОС“/’DILIOS”.

2.2. “АРТЕК-92” ООД  или трето оправомощено от него лице ще администрира сайта и електронния магазин dilios.bg, който за краткост по-долу  ще бъде наричан DILIOS.

2.3.    Можете да се свържете с DILIOS на посочения по-горе адрес, на телефон 02/9284351, e-mail адрес: info@dilios.bg.

3. ДЕФИНИЦИИ

3.1.Продавач –„Артек 92 “ ООД.

3.2.DILIOS – платформата на електронния магазин dilios.bg

3.3. Сайт – домейна www.dilios.bg и неговите поддомейни

3.4. Клиент – всяко физическо или юридическо лице или друго правно образувание, което използва сайта на DILIOS по какъвто и да е начин, включително, но не само като го разглежда, прави поръчки от него, купува, връща стоки и др.

3.5. Акаунт – раздел от Сайта, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Клиента да изпрати Поръчката и който съдържа информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Сайта (Поръчки, данъчни фактури и др.)

3.6. Любими – раздел в акаунта, който позволява на Купувача/Потребителя да създаде свои списъци

3.7. Списък- уеб страница в Акаунта на Клиента в раздел „Любими“, в която той може да добавя продукти, от които се интересува.

3.8. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между Продавача и Купувача, чрез който Купувачът заявява на Продавача, през Сайта, намерението си за закупуване на Стоки и Услуги от Сайта.

3.9. Стоки и Услуги – всеки предмет на договора за покупко-продажба от Сайта.

3.10. Кампания  – всяко търговско съобщение, целящо популяризирането на определени Стоки и/или Услуги, които се предлагат в ограничени наличности, освен ако в търговското съобщение изрично не е упоменато обратното, за определен период от време, посочен от Продавача.

3.11. Договор – представлява сключеният от разстояние договор между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки и/или Услуги от Сайта, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползване на Сайта.

3.11. Съдържание

•    цялата информация на Сайта, която е достъпна чрез връзка с интернет и използване на уред, имащ връзка с Интернет;

•    съдържанието на всяко съобщение от страна на Купувача към Продавача, изпратено посредством електронни средства и/или всякакви други достъпни комуникационни средства;

•    всякаква информация, предоставена по всякакви начини от страна на служител/сътрудник на Продавача, на Купувача чрез електронни или други средства за предаването й от разстояние;

•    информацията, свързана със Стоките и/или Услугите  и/или прилаганите тарифи от Продавача в определен период от време;

•    информацията, касаеща Клиентите и свързана със Стоките и/или Услугите и/или приложимите тарифи от трети лица, с които Продавачът има сключени под някаква форма партньорски договори;

•    данни относно Продавача или други данни, отнасящи се до него.

3.12.    Транзакция – действието от страна на DILIOS за възстановяване на сума на Купувача в резултат на разваляне или неосъществяване на договор за покупко-продажба от Сайта, осъществявано единствено по банков път.

3.13.    Спецификации – всички характеристики и/или описания на Стоките и Услугите, така както са посочени в описанието им.

4. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

4.1.    Общите условия на DILIOS са задължителни за всички потребители на САЙТА.

4.2.    Всяко използване на сайта на DILIOS означава, че Вие:

 (а) сте се запознали внимателно с общите условия за използването му

 (б) сте се съгласили да ги спазвате безусловно

4.3.    Общите условия могат да бъдат променени едностранно от DILIOS по всяко време чрез актуализирането им в секцията на сайта, където са поместени. Тези промени влизат в сила незабавно и са задължителни за всички потребители/клиенти.

4.4.    DILIOS има право да извършва промени на условията за ползване по всяко време по собствено усмотрение или ако те са наложени по силата на влязъл в сила нормативен акт. Възможно е те да имат ретроактивно действие по отношение на вече доставени и потвърдени поръчки.

4.5.    Във всеки един случай на промяна на общите условия, DILIOS ще информира за това Клиентите си чрез публикуването на промените в Сайта, в съответната секция. В този смисъл Вие като Клиент имате задължение да правите справка за евентуални промени на общите условия на Сайта при всяко негово ползване.

4.6.    Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия за ползване на Сайта се окажат недействителни или неприложими, независимо от причината за това, то това не влече недействителността или приложимостта на останалите разпоредби.

4.7.    DILIOS полага сериозни усилия, за да поддържа точността на информацията, представена в САЙТА. Въпреки това, като се има предвид възможните технически грешки или пропуски в тази информация, DILIOS уточнява, че изображенията на продуктите имат информативен и насочващ характер, съответно доставените продукти могат да се различават от изображенията, поради промяна на характеристиките или дизайна им.

4.8.    Характеристиките или цените на продуктите, описани в САЙТА, могат да бъдат променени от DILIOS по всяко време и могат да съдържат грешки.

4.9.    Възможно е, поради ограниченото пространство и последователната структура на информацията, описанията на продуктите да бъдат понякога непълни. Въпреки това, от DILIOS се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.

4.10.    Всички стоки, включително тези в промоция/намаление се продават и доставят до изчерпване на количествата, дори това да не е изрично отбелязано в САЙТА.

4.11.    Сайтът може да съдържа линкове към други сайтове. DILIOS не носи отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.

 5. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

5.1.    Чрез регистрацията на Поръчка в сайта, Купувачът се съгласява по телефон или имейл да заяви желанието си да получи съответната Стока или Услуга от Продавача срещу заплащане.

5.2.    Продавачът ще Ви изпрати уведомление за регистриране на Поръчката в системата му, което няма смисъла на приемане, потвърждаване или поемане на ангажимент за изпълнението й. Това уведомление Продавачът прави по електронен път (имейл) или по телефона.

5.3.    В този смисъл Продавачът има правото да не достави част или всички Стоки или да не изпълни част или всички Услуги от Поръчката по свое усмотрение включително, но не само поради изчерпване на складовата им наличност или промяна на цената. При всички случаи Продавачът уведомява за това Клиента чрез имейл или по телефона. При това положение единствената отговорност на Продавача е да върне евентуално получената предварително цена на Стоката или Услугата.

5.4.    Договорът за покупко-продажба от разстояние между Продавача и Клиента се смята за сключен към момента на получаването от страна на Клиента на електронната му поща на уведомление от страна на Продавача, че е готов да изпрати Стоката от Поръчката или да предостави Услугата.

5.5.    Договорът за покупко-продажба, сключен между Клиента и Продавача, се състои от настоящите общи условия и заявената и предоставена информация от Купувача в Сайта.

6. ОНЛАЙН ПРОДАЖБА

6.1.    Достъпът до www.dilios.bg с цел регистрация на Поръчка е позволен на всеки Клиент.

6.2.    DILIOS си запазва правото по свое усмотрение да ограничи достъпа на който и да е Клиент до реализиране на Поръчка и/или до някой от възможните платежни методи, ако сметне, че това би било в ущърб на DILIOS по какъвто и да е начин. При това положение единственото право на Клиента е да се обърне към отдел „Връзки с клиенти“ на DILIOS, за да бъде информиран относно причините, които са довели до прилагането на посочените по-горе мерки. DILIOS не носи отговорност за каквито и да е вреди, които Клиентът е претърпял или може да претърпи в следствие на това решение, независимо от неговата правилност или основателност.

6.3.    Клиентът има право да публикува коментари относно Стоки и/или Услуги, както и да се свързва с DILIOS на посочените адреси в раздел „контакти” на сайта.  Коментарите или съобщения, които съдържат нецензурни думи или неподходящ речник ще бъдат премахнати от сайта или игнорирани. Продавачът има свободата да обработва получената от Клиента информация, без да е необходимо да мотивира действията си във връзка с това.

6.4. Комуникацията с Продавача може да се осъществи чрез директна с него връзка или на посочените на сайта адреси в раздел „Контакт”. Продавачът има свободата да борави с получената информация без да бъде необходимо да се обосновава за това.

6.5.    В случай на необичайно голям трафик в интернет мрежата, DILIOS си запазва правото да изисква от Клиентите да въвеждат ръчно валидиращите кодове тип captcha, с цел защита на публикуваната информация в Сайта.

6.6.    DILIOS може да публикува рекламна или промоционална информация за Стоките и/или Услугите и/или за предлаганите от него или от неговите партньори промоции, за определен период от време, както и информация за стоковите наличности.


6.7.      Всички цени на Стоките и/или Услугите на сайта са крайни, обявени са в лева (BGN) с включено ДДС и всички други изисквани по закон данъци или такси.

6.8.    В случай на онлайн плащания или плащания в банка, Продавачът не носи каквато и да е отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания, направени от Купувача или неговата банка по повод на самата транзакция, както и в случаите на обмен на валута, прилагани от банката, издала картата на клиента, в случаите, в които валутата е различна от BGN. Разходите, свързани с подобни плащания са единствено за сметка на Купувача. Затова DILIOS препоръчва на своите клиенти на направят справка при своята банка за евентуални допълнителни такси, които биха могли да им бъдат начислени при онлайн плащания или такива чрез банка, за стоки продавани от DILIOS.

6.9.    Всички изображения, поместени на Сайта имат единствено цел да създадат представа за типа на предлаганата Стока/Услуга, а не да я представят точно. Съответно, възможно е някои от изображенията на Стоките или Услугите в Сайта (статични/динамични изображения/ мултимедийни презентации/ т.н.) да имат разминавания в тоновете и цветовете. Клиентът няма право да търси каквато и да е отговорност на Продавача за такива несъответствия.

6.10. След 14 (четиринадесет) дни от момента на закупуването на една Стока или Услуга, ще се поиска от Купувача да направи Рецензия относно закупената Стока или Услуга. Искането ще бъде изпратено на регистрираната електронна поща на Акаунта. По този начин, Клиентът допринася за информирането на други възможни Потребители/Клиенти/Купувачи на Сайта и се включва активно в развиването на нови Услуги и в по-подробното описание на характеристиките на Стоките.

 7. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ

7.1.    Продавачът има право да използва подизпълнители за изпълнението на  Услугите, предлагани в Сайта, без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на Купувача за това. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители като за свои.

 8. ПРАВОТО НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ

8.1.    Съдържанието, съгласно определението в глава „Дефиниции“, включително, но не само логата, всякакви графични изображения или надписи, търговските символи, динамичните символи, текстовете и/или мултимедийното съдържание на Сайта, са изключителна собственост на  DILIOS.

8.2.    DILIOS има и си запазва всички права върху интелектуалната собственост, свързани по някакъв начин със Сайта, независимо дали са негови собствени или получени чрез договорни лицензии или по какъвто и да е друг законосъобразен начин.

8.3.    Нищо в сключения между DILIOS и Клиента договор от разстояние няма да се счита като разрешение от страна на DILIOS последният да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по какъвто и да е начин каквато и да е част от Съдържанието, включително, но не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост на DILIOS върху Съдържанието.

8.4.    Всякакво Съдържание, до което Клиентът има достъп, независимо от средствата за това, е предмет на регулиране от настоящите общи условия.

8.5.    Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични нетърговски цели, само в случаите, в които това не противоречи на предвиденото в настоящата глава от този документ.

8.6.    Клиентът има право да използва Съдържанието за търговски цели единствено и само, ако е получил писменото съгласие на DILIOS за това и само до частта от Съдържанието, до начина и степента на използването й, както и във времевите граници, за които това съгласие е дадено изрично. Всяко последяващо или различно използване на Съдържанието ще се счита за нарушаване на настоящия договор между DILIOS и Клиента и за нарушаване на правата на интелектуална собственост на DILIOS, който има право да потърси отговорността на Клиента за това.

8.7.    Забранена е всякаква употреба на Съдържанието за други цели освен изрично позволените в настоящите общи условия или в друго изрично писмено съгласие, дадено от DILIOS.

9. ПОРЪЧКА

9.1.     Клиентът може да прави Поръчки на Сайта чрез добавянето на желаните Стоки и/или Услуги в кошницата за покупки, следвайки стъпките, указани в Сайта, за да завърши и изпрати съответната Поръчка.

9.2.    Всяка добавена в кошницата за покупки Стока и/или услуга е достъпна за покупка в рамките на наличните количества. Добавянето на една Стока и/или Услуга в кошницата за покупки, без да бъде приключена, не води до регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на Стоката/Услугата.

9.3.    Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни за покупката, която е заявил чрез завършената си и изпратена на Продавача поръчка да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на поръчката.

9.4.    С изпращането на поръчката, Клиентът разрешава на Продавача да се свърже с него пo всякакъв възможен начин, когато това се налага, във връзка с направената поръчка или сключения Договор.

9.5.    Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от Клиента Поръчка, за което следва да уведоми Клиента. Анулирането на поръчката не влече каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за анулирането й в следните случаи:

• неприемане от страна на банката-издател на Клиента на транзакцията при онлайн плащане;

•  осъществяване на паричната трансакция, което да не доведе до постъпване на средства по сметка на Продавача при онлайн плащания
•  предоставените от Клиента данни в Сайта са непълни и/или грешни.

 

9.6.    Клиентът ще поеме всички преки разходи по връщането на Продукти, предлагани от DILIOS в случай, че се откаже от Договора и заяви това в срока за отказ, предоставен му от Продавача. Клиентът следва да върне DILIOS Продукта на адрес: гр. София, ул. Неделчо Бончев 29. Клиентът може да върне Продукта(-ите) и като попълни електронния формуляр на Продавача.

9.7. Продавачът се задължава да възстанови платената цена по Договора, сключен от разстояние, от който Клиентът се е отказал в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която получи уведомлението на Клиента, че се отказва от Договора. Сумата ще бъде възстановена както следва, без това да доведе до някакви допълнителни разходи за Клиента:

• Плащанията, направени с дебитна или кредитна карта – чрез възстановяване по сметката, от която е било извършено плащането

• Плащанията, направени чрез наложен платеж – по банкова сметка, допълнително предоставена от Клиента

9.8.    Продавачът има право да забави възстановяването на сумата в случаите на отказ от сключен Договор до получаването на продадените Стоки или до получаването на доказателство, че са били изпратени, в случай, че Купувачът не е предложил да вземе сам Стоките, което от двете събития настъпи по-рано.

9.9. Право на връщане на стока имат само потребителите по смисъла на Закона за защита на потребителите по отношение на стоките, предлагани от Marketplace партньорите на DILIOS и всички клиенти по отношение на стоките, предлагани от DILIOS, при положение, че когато е поръчана повече от една бройка от дадена марка и модел стока, опаковката само на един продукт е била разпечатана, а останалите бъдат върнати на продавача запечатани.

9.10.    В случай, че поръчана и предварително платена Стока и/или Услуга от Клиента не може да бъде доставена/предоставена от Продавача, то последният ще информира Клиента за това и ще възстанови по сметката на Клиента сумата за платената вече Стока и/или Услуга, в срок от 7 (седем) дни от датата, на която Продавачът е установил този факт или от датата, на която Купувачът е изразил ясно желанието си за прекратяване на Договора. 

10. СТОКИ/УСЛУГИ, ЗА КОИТО КЛИЕНТЪТ НЯМА ПРАВО НА ОТКАЗ


10.1.    Клиентът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:

•    при предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на потребителя и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от търговеца, доставчик на Стоки;

•    при доставка на стоки, изработени по поръчка на Клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания;

•    при доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

11. ПОВЕРИТЕЛНОСТ

11.1.    Клиентът се съгласява, че предоставяйки каквито и да е свои лични или други данни на Продавача, те могат да бъдат използвани от последния за всякакви законосъобразни цели, без да е необходимо Продавачът да иска съгласието на Клиента за обработването им във всеки отделен случай.

11.2.    Клиентът се съгласява да предостави на DILIOS неограничен по обем и време достъп върху всякакви материали и информация, които изпраща на Продавача чрез или във връзка със Сайта, независимо дали е направил Поръчка и осъществил сделка през Сайта. Продавачът има правото да използва, възпроизвежда, публикува, променя, предава и разпространява тази информация или материали. Клиентът изрично се съгласява, че Продавачът може свободно да използва и обработва за свои цели идеите, концепциите или ноу-хау, които Клиентът му е предоставил по какъвто и да е начин през или във връзка със Сайта.  DILIOS няма задължение да пази така получената информация като поверителна, доколкото това не му се вменява в задължение от действащото законодателство.

11.3.    С предоставянето на свои данни на Продавача (включително имейл) Клиентът дава изричното си съгласие с него да се свързва DILIOS или трети лица, които са партньори на DILIOS и са доставчици на маркетинг услуги, държавни, общински или неправителствени агенции, когато това е предвидено от конкретното законодателство, както и други дружества, с които DILIOS може да разработи общи програми за офериране на Стоките и/или Услугите на пазара и др.

11.4. Клиентите носят отговорност за опазването на поверителността на тяхната парола и акаунт и са изцяло отговорни за всички действия, извършвани чрез техния акаунт или парола. DILIOS им препоръчва да се отписват от акаунта си в края на всяка сесия, натискайки бутона “Изход”.

 12. РЕКЛАМА

12.1.    Бюлетините на DILIOS, съдържащи информация за търговски отстъпки ще бъдат изпращани от посочения от DILIOS имейл.

12.2.    В момента, в който Клиентът си създаде акаунт в Сайта, има възможността да изрази съгласието си за получаване на Бюлетини. Опцията по отношение на съгласието за получаване на Бюлетин може да бъде променена по всяко време, като за това трябва се свържете с DILIOS използвайки специалния линк, намиращ се във всеки Бюлетин или по посочените телефони.

12.3.    Отказът за получаване на Бюлетини не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за сключване на настоящия договор.

 13. ФАКТУРИРАНЕ – ПЛАЩАНЕ

13.1.    Цените на Стоките и Услугите, обявени в сайта www.dilios.bg са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото законодателство.

13.2.    Цената, начинът на плащане и срокът за плащане при издаване на проформа фактури са посочени във всяка Поръчка.

13.3.    Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото законодателство.

13.4.    Продавачът ще издаде на Клиента фактура за поръчаните и доставени Стоки / предоставени Услуги въз основа на информацията, предоставена от Клиента.

13.5.    DILIOS издава фактура за всяко плащане по Поръчка, чрез която Клиентът си е купил Стока и/или Услуга, предлагана на Сайта от DILIOS. Клиентът получава фактурата физически заедно със Стоката, както и по електронен път на имейла, посочен от Клиента в Акаунта му или чрез качването й в самия Акаунт. В случай, че тези платежни документи не са достъпни за повече от 48 (четиридесет и осем) часа в Акаунта, молим да ни уведомите на имейл адреса: info@dilios.bg  

13.6.    С цел правилното съставяне на фактурата за съответната Поръчка, Клиентът е длъжен непрекъснато да актуализира данните в акаунта си. Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в съответната Поръчка, за да се убеди, че данните са пълни, верни и точни.
13.7.    Клиентът ще разполага със запис на издадените му от DILIOS фактури в Акаунта си, като може да ги съхрани или архивира във всеки един момент.

14. ДОСТАВКА НА СТОКИ

14.1.    Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Стоки чрез куриерска фирма “СПИДИ“ на адрес, посочен от Купувача или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Клиента.

14.2.    Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Стоките и изпращането на съпътстващите документи.

14.3.    Продавачът ще извършва доставката на Стоките и предоставянето на Услугите само на територията на Република България.

14.4.     Детайлите по отношение на доставката на Стоките/Услугите включително, но не само тези относно срока на доставка/изпълнение, не представляват договорно задължение от страна на Продавача за извършването на съответната доставка/изпълнението на съответната Услуга на конкретна дата. Съответно Клиентът няма право на каквото и да е обезщетение в случай, че датата, на която е било обявено от Продавача, че ще достави Стоката или ще извърши Услугата, не е спазена.

15.ГАРАНЦИИ

15.1.    Продавачът предлага всички Стоки на Сайта с гаранция за съответствие на стоката с Договора, в съответствие с действащото законодателство и гаранционната политика за Стоката.

15.4. Поправката/ремонтът на продукти извън гаранционния срок (14 дни) или в рамките на този срок, но при положение, че задължението на Продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажбата е отпаднало на каквото и да е основани, подлежи на заплащане от страна на Купувача и се извършва в срок, уговорен между страните.

 16.ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА

 16.1.    Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена с предаването им на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния документ, предоставен от куриера.

 17. ЖАЛБИ

 17.1. Относно жалби и повреди свързани със закупената стоката и/или услуга, Купувачите могат да подадат оплаквания на посочения имейл.          

18. ОТГОВОРНОСТ

18.1    Продавачът не носи отговорност за каквито и да било претърпени от Купувача или от трети лица вреди, настъпили в резултат на форсмажорни обстоятелства или такива, които са извън контрола на Продавача.

18.2.   Във всички останали случаи отговорността на Продавача е ограничена максимум до стойността на поръчаната и платена Стока.

19. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ

19.1.  DILIOS е регистриран администратор на лични данни.

19.2.  Съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни DILIOS ще обработва личните данни при условия, гарантиращи тяхното съхранение и недопускане на случайната им загуба и само за посочените цели.

20. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА

20.1.      Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато.

20.2.    Ако в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на съответното събитие, то не спре, всяка от страните има правото да уведоми другата страна, че прекратява Договора без да дължи на другата обезщетения за каквито и да е евентуално претърпени вреди.

 

 

 

Защита на Личните Данни

Задължителна информация за правата на лицата по защита на личните данни (Privacy notice)

Обща информация

От 25 май 2018г. е в сила нов регламент за защита на личните данни (General Data Protection Regulation) на Европейския съюз. Регламентът има за цел да гарантира защитата на данните на физическите лица от всички държави членки на ЕС и да уеднакви регулациите за тяхната обработка.

В качеството си на администратор на лични данни, въз основа на сключен договор за дистанционна продажба, Dilios.bg отговаря на всички изисквания на новата регулация, като събира единствено данни на лицата дотолкова, доколкото са необходими за обслужването на ангажиментите на Артек 92 ООД във връзка със сключения, с предварително съгласие договор за дистанционна продажба, и ги пази отговорно и законосъобразно.


Информация относно Администратора на лични данни

  1. Наименование Артек 92 ООД
  2. ЕИК/БУЛСТАТ :130748285
  3. Седалище и адрес на управление: гр. София, район Искър, ул. Неделчо Бончев № 29
  4. Адрес за упражняване на дейността: гр. София, район Искър, ул. Неделчо Бончев № 29
  5. Данни за кореспонденция: гр. София, район Искър, ул. Неделчо Бончев № 29
  6. E-mail: info@dilios.bg
  7. Телефон.: 02/9 29 41 41

Информация относно компетентния надзорен орган

  1. Наименование: Комисия за защита на личните данни
  2. Седалище и адрес на управление: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
  3. Данни за кореспонденция: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
  4. Телефон:02 915 3 518
  5. Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
  6. Уеб сайт: www.cpdp.bg

Артек 92 ЕООД осъществява дейността си в съответствие със Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни.

 

 

 

Основание за събиране, обработване и съхраняване на Вашите лични данни

Чл. 1. (1) Артек 92 ООД събира и обработва Вашите лични данни във връзка с търговия на дребно със спално бельо и всички изделия, предмет на търговска дейност от страна на фирмата във връзка със:

  • Изрично получено съгласие от Вас като клиент за обработване на личните Ви данни във връзка с изпълнението на Ваша поръчка;
  • Изпълнение на задълженията на Артек 92 ООД по предварително сключен договор за дистанционна продажба;
  • Спазване на законово задължение, което се прилага спрямо Артек 92 ООД;
  • За целите на легитимния интерес на Артек 92 ООД.

(2) Артек 92 ООД е администратор на лични данни по отношение на Вашите данни като страна по договор за дистанционна продажба. Спрямо личните данни, които Вие обработвате, използвайки нашите услуги, Артек 92 ООД действа в качеството си на обработващ лични данни.


Цели и принципи при събирането, обработването и съхраняването на Вашите лични данни

Чл. 2. (1) Артек 92 ООД събира и обработва личните данни, които Вие ни предоставяте във връзка с поръчка на наши артикули на www.dilios.bg

  • създаване на профил и осигуряване на пълна функционалност при предоставянето възможностите за сключване на договор за дистанционна продажба.
  • индивидуализация на страна по договора;
  • счетоводни цели;
  • статистически цели;
  • защита на информационната сигурност;
  • обезпечаване на изпълнението на договора за предоставяне на съответната услуга;
  • изпращане на информационни съобщения, съобщения за промени в продуктите, промоционални съобщения, съобщения за нови продукти

 (2) Артек 92 ООД спазва следните принципи при обработката на Вашите лични данни:

  • законосъобразност, добросъвестност и прозрачност;
  • ограничение на целите на обработване;
  • съотносимост с целите на обработката и свеждане до минимум на събираните данни;
  • точност и актуалност на данните;
  • ограничение на съхранението с оглед постигане на целите;
  • цялостност и поверителност на обработването и гарантиране на подходящо ниво на сигурност на личните данни.

(3) При съхраняването и обработката на личните данни, Артек 92 може да пази и обработва личните данни с цел защита следните си легитимни интереси:

  • изпълнение на задълженията си към Национална агенция по приходите, Министерство на вътрешните работи и други държавни и общински органи.


Какви видове лични данни събира, обработва и съхранява Артек 92?

Чл. 3. (1) Аретк 92 ООД извършва следните операции с личните данни за следните цели:

  • Регистрация на потребител в уебсайта и изпълнение на договор за дистационна продажба на артикули/и от портфолиото на Артек 92 ООД. Целта на регистрацията да бъде създаден профил, чрез който потребителят може да проследява промените, настъпващи при изпълнението на поръчката му, в зависимост от различните етапи в обработката й. Заключение от оценката на въздействието: Въз основа на горепосочената оценка на въздействието, длъжностното лице за защита на личните данни, счита че операцията „Сключване на договор за дистанционна продажба“ е допустима за извършване и предоставя достатъчни гаранции за защита на правата и законните интереси на субектите на данните в съответствие с изискванията на GDPR.
  • Сключване и изпълнение на търговска сделка с клиент или партньор – целта на тази операция е сключване и изпълнение на договор с търговски партньор или клиент и неговото администриране;
  • Изпращане на информационни съобщения – целта на тази дейност е администриране на процеса по изпращане на съобщения до клиентите, които се отнасят до подобрения или промени в продуктите, съгласно договора за предоставяне на продуктите и предварително съгласие от страна на клиента.
  • Изпращане на информационен бюлетин (нюзлетър) – целта на тази операция е администриране на процеса по изпращане на бюлетини до клиентите, които са заявили, че желаят да получават новини и информации във връзка с продуктите, предлагани на Dilios.bg;

 (2) Артек 92 ООД обработва следните категории лични данни и информация за следните цели и на следните основания:

  • Данни: Ваши индивидуализиращи данни (име и фамилия, електронна поща, държава, телефон)
    • Цел, за която се събират данните: 1) Регистрация на потребител; 2) Осъществяване на връзка с потребителя и изпращане на информация към него, включително при изразено желание – за изпращане на бюлетини и рекламни съобщения; 3) Обработка на поръчка с продукти, предмет на договор за дистанционна продажба.
    • Основание за обработка на личните Ви данни – С приемането на общите условия и регистрация в уебсайта и закупуване на продукт, между Артек ООД и Вас се създава договорно отношение, на което основание обработваме Вашите лични данни – чл. 6, ал. 1, б. (б) GDPR.
  • Допълнителни данни, предоставяни от Вас – Ако желаете да допълните Вашия профил, можете да попълните в него данни за адрес и имейл за технически контакт.
    • Цел, за която се събират данните: Допълване на информация за потребителя в потребителския му акаунт.
    • Основания за обработка на данните: С приемането на общите условия и регистрация в уебсайта и закупуване на услуга, между Артек ООД и Вас се създава договорно отношение, на което основание обработваме Вашите лични данни – чл. 6, ал. 1, б. (б) GDPR.
  • Други данни, които Артек 92 ООД обработва – При влизане в нашия уебсайт или във Вашия профил, Артек 92 събира данни за използвания IP адрес.
    • Цел, за която се събират данните: Подобряване на сигурността на услугата и локализация на интерфейса, статистически и маркетингови проучвания.
    • Основания за обработка на данните: Обработването е необходимо за изпълнение на договор, по който субектът на данните е страна - чл. 6, ал. 1, б. (б) на GDPR. До създаването на профил на потребителя, IP адресът се събира на основание осъществяване на легитимните интереси на администратора – чл. 6, ал. 1, б. (е) от GDPR;
  • Ваши данни за издаването на фактура на физическо лице – Ако желаете да Ви бъде издадена фактура в качеството Ви на физическо лице, следва да предоставите своя единен граждански номер.
    • Цел, за която се събират данните: Издаване на фактура за извършване на плащания по сключен договор за дистанционна продажба на продукти Основание за обработка на личните Ви данни – С приемането на общите условия и регистрация на уебсайта, или при сключването на писмен договор, между Артек 92  и Вас се създава договорно отношение, на което основание обработваме Вашите лични данни – чл. 6, ал. 1, б. (б) GDPR.

(3) Артек 92 ООД не събира и не обработва лични данни, които се отнасят за следното:

  • разкриват расов или етнически произход;
  • разкриват политически, религиозни или философски убеждения, или членство в синдикални организации;
  • генетични и биометрични данни, данни за здравословното състояние или данни за сексуалния живот или сексуалната ориентация.

(4) Личните данни са събрани Артек 92 ООД от лицата, за които се отнасят.

(5) Дружеството не извършва автоматизирано взимане на решения с данни.


Срок на съхранение на личните Ви данни

Чл. 4. (1) Артек 92 ООД съхранява Вашите лични данни за срок не по-дълъг от съществуването на профила ви в уебсайта. След изтичането на този срок, Артек 92 ООД полага необходимите грижи да изтрие и унищожи всички Ваши данни, без ненужно забавяне.

(2) Артек 92 ООД Ви уведомява, в случай, че срокът за съхранение на данните е необходимо да бъде удължен с оглед изпълнение на целите, изпълнение на договора, с оглед легитимни интереси на Артек 92 ООД или друго.

(3) Артек 92 ООД съхранява личните данни, които е необходимо да пази по силата на приложимото законодателство за съответния предвиден срок, който може да надхвърля срока на съществуване на вашата регистрация.


Предаване на вашите лични данни за обработване

Чл. 5. (1) Артек 92 ООД може по собствена преценка да предава част или всички Ваши лични данни на обработващи лични данни за изпълнението на целите за обработване при спазване на изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679.

(2) Артек 92 ООД Ви уведомява в случай на намерение да предаде част или всички Ваши лични данни на трети държави или международни организации.


Вашите права при събирането, обработването и съхранението на личните ви данни

Оттегляне на съгласието за обработване на личните Ви данни

Чл. 6. (1) Ако не желаете всички или част от Вашите лични данни да продължат да бъдат обработвани от Артек 92 ООД за конкретна или за всички цели на обработване, Вие можете по всяко време да оттеглите съгласието си за обработка чрез попълване на формата във Вашия профил или чрез искане в свободен текст.

(2) Артек 92 ООД може да поиска да удостоверите своята самоличност и идентичност с лицето, за което се отнасят данните.

(3) С оттегляне на съгласието за обработване на лични данни, които са задължителни за създаването и поддържане на регистрацията Ви за използване на услугите, Вашият акаунт ще стане неактивен.


Право на достъп

Чл. 7. (1) Вие имате право да изискате и получите от Артек 92 ООД потвърждение дали се обработват лични данни, свързани с Вас.

(2) Вие имате право да получите достъп до данните, свързани с него, както и до информацията, отнасяща се до събирането, обработването и съхранението на личните Ви данни.

(3) Артек 92 ООД Ви предоставя при поискване, копие от обработваните лични данни, свързани с Вас, в електронна или друга подходяща форма.

(4) Предоставянето на достъп до данните е безплатно


Право на коригиране или попълване

Чл. 8. Вие можете да коригирате или попълните неточните или непълните лични данни, свързани с Вас директно през Вашия профил в уебсайта или с отправяне на искане до Артек 92 ООД.


Право на изтриване („да бъдеш забравен“)

Чл. 9.(1) Вие имате правото да поискате от Артек 92 ООД изтриване на свързаните с Вас лични данни, а Артек 92 ООД има задължението да ги изтрие без ненужно забавяне, когато е налице някое от посочените по-долу основания:

  • личните данни повече не са необходими за целите, за които са били събрани или обработвани по друг начин;
  • Вие оттеглите своето съгласие, върху което се основава обработването на данните и няма друго правно основание за обработването;
  • Вие възразите срещу обработването на свързаните с Вас лични данни, включително за целите на директния маркетинг и няма законни основания за обработването, които да имат преимущество;
  • личните данни са били обработвани незаконосъобразно;
  • личните данни трябва да бъдат изтрити с цел спазването на правно задължение по правото на ЕС или правото на държава членка, което се прилага спрямо Артек 92 ООД;
  • личните данни са били събрани във връзка с предлагането на услуги на информационното общество.

(2) Артек 92 ООД не е длъжен да изтрие личните данни, ако ги съхранява и обработва:

  • за упражняване на правото на свобода на изразяването и правото на информация;
  • за спазване на правно задължение, което изисква обработване, предвидено в правото на ЕС или правото на държавата членка, което се прилага спрямо Администратора или за изпълнението на задача от обществен интерес или при упражняването на официални правомощия, които са му предоставени;
  • по причини от обществен интерес в областта на общественото здраве;
  • за целите на архивирането в обществен интерес, за научни или исторически изследвания или за статистически цели;
  • за установяването, упражняването или защитата на правни претенции.

(3) За да упражните правото си на „забравяне“, Вие следва да подадете искане през опцията във Вашия профил или писмено искане, изпратено до Артек 92 ООД, както и да удостоверите своята самоличност и идентичност с лицето, за което се отнасят данните преди Артек 92 ООД, като представите на място своята лична карта за целите на идентификация и при необходимост въведете своите данни за вход в профила на лицето, за което се отнасят данните, пред служител на Артек 92 ООД.

(4) Артек 92 ООД не изтрива данните, които има законово задължение да съхранява, включително за защита по повод отправени срещу него съдебни претенции или доказване на свои права.


Право на ограничаване

Чл. 10. Вие имате право да изискате от Артек 92 ООД да ограничи обработването на свързаните с Вас данни, когато:

  • оспорите точността на личните данни, за срок, който позволява на Артек 92 ООД да провери точността на личните данни;
  • обработването е неправомерно, но Вие не желаете личните Ви данни да бъдат изтрити, а само използването им да бъде ограничено;
  • Артек 92 ООД не се нуждае повече от личните данни за целите на обработването, но Вие ги изисквате за установяването, упражняването или защитата на свои правни претенции;
  • Възразили сте срещу обработването в очакване на проверка дали законните основания на Артек 92 ООД имат преимущество пред Вашите интереси.

Право на преносимост

Чл. 11. (1) Вие можете по всяко време да изтеглите данните, които се съхраняват и обработват за Вас във връзка с използване на услугите на Артек 92 ООД, директно през Вашия профил или с искане по имейл.

(2) Вие можете да поискате от Артек 92 ООД директно да прехвърли Вашите лични данни към посочен от Вас администратор, когато това е технически осъществимо.


Право на получаване на информация

Чл. 12. Вие можете да поискате от Артек 92 ООД да Ви информира относно всички получатели, на които личните данни, за които е поискано коригиране, изтриване или ограничаване на обработването, са били разкрити. Артек 92 ООД може да откаже да предостави тази информация, ако това би било невъзможно или изисква несъразмерно големи усилия.


Право на възражение

Чл. 13. Вие можете да възразите по всяко време срещу обработването на лични данни от Артек 92 ООД, които се отнасят до Вас, включително ако се обработват за целите на профилиране или директен маркетинг.


Вашите права при нарушение на сигурността на личните ви данни

Чл. 14. (1) Ако Артек 92 ООД установи нарушение на сигурността на личните Ви данни, което може да породи висок риск за Вашите права и свободи, ние Ви уведомяваме без ненужно забавяне за нарушението, както и за мерките, които са предприети или предстои да бъдат предприети.

(2) Артек 92 ООД не е длъжен да Ви уведомява, ако:

  • е предприел подходящи технически и организационни мерки за защита по отношение на данните, засегнати от нарушението на сигурността;
  • е взел впоследствие мерки, които гарантират, че нарушението няма да доведе до висок риск за правата Ви;
  • уведомяването би изисквало непропорционални усилия.

Други разпоредби

Чл. 17. В случай на нарушаване на правата Ви съгласно горепосоченото или приложимото законодателство за защита на личните данни, имате право да подадете жалба до Комисията за защита на личните данни, както следва:

  1. Наименование: Комисия за защита на личните данни
  2. Седалище и адрес на управление: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
  3. Данни за кореспонденция: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
  4. Телефон:02 915 3 518
  5. Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
  6. Уеб сайт: www.cpdp.bg

Чл. 18. Можете да упражните всичките си права относно защита на Вашите лични данни чрез формите, приложени към настоящата информация. Разбира се, тези форми не са задължителни и можете да отправите исканията си във всякаква форма, която съдържа изявление за това и ви идентифицира като притежател на данните.

Чл. 19. Ако съгласието се отнася за трансфер, Администраторът описва възможните рискове за трансфера на данните към трети държави при липсата на решение за адекватна защита и подходящи средства за защита.

Чл. 20(1). Когато възлагате на Артек 92 ООД да обработва лични данни на трето лице за целите на осъществяването на дистанционна продажба, Артек 92 ООД действа в качеството на обработващ личните данни.

(2). В случаите по ал. 1, Артек 92 ООД действа единствено по Ваша инструкция като страна по договор за дистанционна продажба и само доколкото може да има контрол върху личните данни, които Вие обработвате. Артек 92 ООД няма контрол върху съдържанието и данните, които Вие като страна по договор за дистанционна продажба избирате да зареди в услугата (включително ако тези данни включват или не лични данни). В този случай Артек 92 ООД няма роля в процеса на взимане на решение дали ползвателят използва услугата за обработка на личните данни, за какви цели и дали същите са защитени. Съответно, отговорността на Артек 92 ООД в този случай се ограничава до 1) съобразяване с инструкциите на ползвателя на услугата съгласно договора и общите условия и 2) предоставянето на информация за услугата и функционалностите чрез нейния интерфейс.

 

Политика за използване на бисквитки (Cookie Policy)

Сайтът Артек 92 ООД използва бисквитки, които са важни за коректната му работа. Посещавайки нашия сайт, Вие приемате използването на бисквити. 

Основание за събиране, обработване и съхраняване на Вашите лични данни

Видове бисквитки, които използваме:

  • Задължителни бисквитки

Тези бисквитки са необходими за коректната работа на уебсайта. Например, с тези бисквитки ви показваме информацията на нашия сайт на правилния език, а цените - спрямо валутата и ДДС за съответната държава. Аналитични бисквитки

Благодарение на тези бисквитки ние следим посещаемостта на нашия сайт и можем да анализираме доколко нашите потребители работят лесно с него (бисквитки на Google Analytics). Тези бисквитки не ни дават никаква информация за вашите лични данни. Те ни показват кои страници от сайта ни сте разгледали, дали сте посетили сайта ни през мобилно или десктоп устройство и други анонимни данни. За Google Analytics използваме също анонимизиране на IP адресите посредством _anonymizelp. Максималният период, в който пазим аналитичните данни в Google Analytics е 50 месеца.

  • Функционални бисквитки

Тези бисквитки Ви позволяват да използвате пълната функционалност на сайта ни, да гледате видеата в него, да ни пишете на чата, както и да запомняте предпочитания език, на който да се зарежда информацията на нашия сайт.

  • Бисквитки за прецизно таргетиране

Тези бисквитки съдържат информация за това как сте използвали нашия сайт и могат да бъдат задействани от наши рекламни партньори. Те не съхраняват лична информация. Благодарение на тях няма да ви бъде показвана информация, която е нерелевантна за вас. Това са динамични бисквитки на Facebook, Google, Adform, Adwise и др. В допълнение, повечето рекламни мрежи предлагат възможност да се отпишете от профилирано рекламиране.

Настройките на бисквитките, които получавате от нашия сайт, можете да направите в браузъра, който използвате. Имайте предвид, че ако ограничите някои видове бисквитки, е възможно сайтът ни да не работи напълно коректно и да не можете да използвате пълните му функционалности.

 

Какви мерки за сигурност сме предприели в Артек 92 ООД по отношение сигурността на личните данни, които съхранявате на нашата инфраструктура?

Сигурността на всеки тип информация, включително и лични данни, намиращи се на нашата инфраструктура е приоритет за нас като компания. Сигурността е нещо, с което не можем да си позволим компромиси.