Връщане и замяна

Право на отказ от покупка в 14 дневен срок от датата на получаване:

1. Срокът, в който можете да върнете стока е 14 дни от датата на получаването ѝ.

2. Връщането на артикули е за Ваша сметка с изключение на производствен дефект/рекламация.

3. Стоки, върнати без приложен формуляр за връщане, не се обработват и по тях не се възстановяват суми.

4. Задължително условие е, стоката да е в първоначален търговски вид и да не е използвана.

5. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

6. Стока, закупена от електронния магазин dilios.bg, НЕ може да бъде върната във физически магазин.

7. Сумата за върната стока се възстановява ЕДИНСТВЕНО по банков път в 14-дневен срок след получаването ѝ.

8. Не се приемат изпратени стоки с наложен платеж. Такива пратки ще бъдат отказвани и връщани към подателя.

9. Не се приемат стоки изпратени с различна куриерска фирма от Спиди. Такива пратки ще бъдат отказвани и връщани към подателя.

10. Връщането на стоки се осъществява в избран от Вас офис ЕДИНСТВЕНО на куриерска компания Спиди.

11. DILIOS не заменя артикули. Можете да направите нова поръчка.

Рекламации:

1. На рекламация подлежат всички стоки, които:

- имат производствен дефект

- несъответствие в поръчания размер

- сгрешен десен или продукт

ВАЖНО: Снимките, които представят продукта са илюстративни и е възможно да има разминаване в тоновете и цветовете според персоналните настройки на всяко устройство. Не се приемат такива рекламации.

2. Всички поръчки се изпращат с опция преглед и при установено несъответствие, клиентът може да откаже поръчката още при получаването ѝ.

3. В случай на производствен дефект или несъответствие в поръчания размер, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок) или да поиска замяна като разходите по доставката са за сметка на магазина.

4. При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (формуляр за връщане и фактура).

5. Задължително условие е, стоката да е в първоначален търговски вид и да не е използвана.

6. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

7. На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. 

8. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. При установен производствен дефект или несъответствие с продукта/десена, право на рекламация има основния поръчител/платец.

9. При несъответствие или дефект, моля, свържете се с нас на [email protected]

 

Формуляр за връщане може да изтеглите от тук.