Връщане и замяна
Право на отказ от покупка в 14 дневен срок от датата на получаване:
- Срокът, в който можете да върнете стока е 14 дни от датата на получаването ѝ.
- Връщането на артикули е за Ваша сметка с изключение на производствен дефект/рекламация.
- Стоки, върнати без приложен формуляр за връщане, не се обработват и по тях не се възстановяват суми.
- Задължително условие е, стоката да е в първоначален търговски вид и да не е използвана.
- При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.
- Стока, закупена от електронния магазин dilios.bg, НЕ може да бъде върната във физически магазин.
- Сумата за върната стока се възстановява ЕДИНСТВЕНО по банков път в 14-дневен срок след получаването ѝ.
- Не се приемат изпратени стоки с наложен платеж. Такива пратки ще бъдат отказвани и връщани към подателя.
- Не се приемат стоки изпратени с различна куриерска фирма от Спиди. Такива пратки ще бъдат отказвани и връщани към подателя.
- Връщането на стоки се осъществява в избран от Вас офис ЕДИНСТВЕНО на куриерска компания Спиди.
- DILIOS не заменя артикули. Можете да направите нова поръчка.
Рекламации:
- На рекламация подлежат всички стоки, които:
- имат производствен дефект
- несъответствие в поръчания размер
- сгрешен десен или продукт
ВАЖНО: Снимките, които представят продукта са илюстративни и е възможно да има разминаване в тоновете и цветовете според персоналните настройки на всяко устройство. Не се приемат такива рекламации. - Всички поръчки се изпращат с опция преглед и при установено несъответствие, клиентът може да откаже поръчката още при получаването ѝ.
- В случай на производствен дефект или несъответствие в поръчания размер, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок) или да поиска замяна като разходите по доставката са за сметка на магазина.
- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (формуляр за връщане и фактура).
- Задължително условие е, стоката да е в първоначален търговски вид и да не е използвана.
- При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.
- На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.
- Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. При установен производствен дефект или несъответствие с продукта/десена, право на рекламация има основния поръчител/платец.
- При несъответствие или дефект, моля, свържете се с нас на info@dilios.bg