СИВО СПАЛНО БЕЛЬО С ФЛОРАЛНА ШАРКА - ЛИЛИ, ЗА СПАЛНЯ С ОБЩ ПЛИК, ОТ DILIOS
4000018507- Дизайн: Лили е модерно спално бельо, отличаващо се със семпъл десен в сив цвят, изкусно комбиниран с флорална шарка, която внася стил във Вашата спалня.
- Спалният плик се закопчава с копчета.
- Долен чаршаф: десенът е илюстриран върху калъфките
- Ултра мек, благодарение на изключителните качества на Ранфорс, 100% памук – тъкан, гарантираща до 4% свиваемост при правилна поддръжка
- Перете и Гладете само на препоръчителната температура, за да гарантирате дълъг живот за Вашето Спално Бельо.
- Ако имате въпроси – не се колебайте да се свържете с нас на info@dilios.bg
Размери:
- Долен чаршаф – 1бр. – 220/240 см.
- Спален плик – 1бр. -200/215 см.
- Калъфка – 2бр. – 50/70 см.
** Снимката е илюстративна и е възможно разминаване в тоновете и цветовете.
Цена за доставка за цялата страна - 6.00 лв.
Поръчаните стоки се доставят до всяка точка на България, на посочен от клиента адрес или до офис на СПИДИ.
- До 2 работни дни за налични продукти на склад, до 3 работни дни за всички останали продукти за територията на София с куриерски услуги СПИДИ;
- До 3 работни дни за налични продукти на склад, до 4 работни дни за всички останали продукти за територията на страната с куриерската услуги СПИДИ.
Цента на доставката за София и страната е 6 лева. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката.
Всяка пратка се доставя с опция "Преглед преди плащане".
Dilios не обединява и не редактира поръчки.Те се обработват и изпращат, само във вида пуснати от клиента.
Приятно пазаруване в DILIOS!
Право на рекламации и връщане на закупени стоки:
- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването им.
- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.
- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие в размера, десена или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановяват на клиента по банкова сметка в 30 дневен срок.
- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.
- В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.
- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.
- На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.
- Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.