0,00 лв. 0
Любими

Цена за доставка за цялата страна - 6 лв.

Сертификат за качество

 

+359 889 345 488   Контакт с нас

 

 

0,00 лв. 0
Увеличете
Протектор за Възглавница с Размери 50/70, Предпазващ от Течности и Замърсяване

Протектор за Възглавница с Размери 50/70, Предпазващ от Течности и Замърсяване

Hotel-1000013464
Описание

Ако Вашата възглавница подобрява качеството и комфорта на съня Ви, можете да се погрижите за удължаването на живота й, чрез протектора за възглавница, който Ви предлагаме. Предпазва успешно от всякакъв вид замърсяване, осигурявайки максимална хигиена. Освен своите предпазни качества, протекторът разполага с добавени зони на комфорт, които увеличават Вашето удобство по време на сън.

  • Пере се в пералня до 40C.
  • Размер: 50x70 см.
  • Състав:  

         - Лицев плат: 30% памук, 70% полиестер
         - Подплата: Специална непромокаема мембрана
         - Междинен пълнеж: Антибактериална, 100% ПЕ вата


** Снимката е илюстративна и е възможно разминаване в тоновете и цветовете.

 

Доставка

Поръчаните стоки се доставят експресно до всяка точка на България с куриерска компания СПИДИ.

Цената на доставката е с фиксирана стойност - 6 лева. Тя не се влияе от теглото и обема на доставяната стока, както е без значение, дали стоката ще бъде до офис на куриерската фирма или до Ваш адрес. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката.

При поръчки на едро доставката е по договаряне!

Срок за доставка:

- 1 / 2 работни дни в рамките на град София при поръчка направена през официални работни дни. Поръчка направена през почивни или празнични дни се изпраща в първия работен ден.
- 2 / 3 работни дни за територията на страната при поръчка направена през официални работни дни. Поръчка направена през почивни или празнични дни се изпраща в първия работен ден.

Всяка пратка се доставя с опция "Преглед преди плащане".

Не се изисква потвърждение на поръчката по телефон от служител на DILIOS. Ще получите известие за пратка от куриер на СПИДИ.

Dilios не обединява и не редактира поръчки. Те се обработват и изпращат, само във вида пуснати от клиента.

Приятно пазаруване в DILIOS!

Връщане и замяна

Право на рекламации и връщане на закупени стоки:


- В случай че, клиентът желае да върне закупени стоки, може да се възползва от това право в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването им.

- Задължително условие е стоките да са в първоначалния търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани. При неизпълнение на тези условия, магазинът си запазва правото да не приеме върнатата стока и съответно да не изплати направените разходи при закупуването им от клиента.

- Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на несъответствие в размера, десена или производствен дефект и при спазен 14 (четиринадесет) дневен срок след получаване на стоките. След приемане на върнати стоки и прегледа им, стойността им се възстановяват на клиента по банкова сметка в 30 дневен срок.

- На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона. Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката, като доставката е за сметка на магазина.

 - В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.

- При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.

 - На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответствие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя. 

 - Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера клиентът губи правото си на рекламация.

 

 

Споделете
Изпратете ни запитване: